Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 09:32 - Шамара срещу ГЕРБ
Автор: tanika Категория: Политика   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.09.2012 09:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Премиерът си изпроси шамара- изобличиха го в лъжа
by newswriter on 27/09/2012 4:24 PM
image

imageИво Инджев
http://ivo.bg/

Борисов май си намери майстора в словесните престрелки с един устат познавач на уличното слово. Направо си изпроси шамара, засягайки на чест рапъра Мишо Шамара, превърнат ( от глупост) в герой от новините през последните два дни.


Ако беше политик от класа, за какъвто претендира, той би подминал без коментар престараването на угодниците, опитващи се да търсят наказателна отговорност на един рапър за волнодумството му. Но Борисов отдавна си е въобразил, че е непобедим във всяка област, особено в надприказването с когото и да било.


С типичната си безцеремонност Бойко Борисов реши да приложи една от любимите си контрахватки към противника (признавайки косвено рапъра за такъв) в спора, изразявайки презрение към него като към някакъв непознат, пренебрежим детайл от пейзажа. Това ми е познато от интервюто, в които президентът Първанов, заради когото си загубих работата, ме нарече „безобиден журналист”, тъй като не съм го бил обидил. Така постъпват „великани” на мисълта, като Борисов и Първанов, с „малките хора”.


Отричайки да познава младежа, който си позволява да не харесва ГЕРБ и да го заяви в песен, премиерът обаче беше уличен в лъжа.


Не прави чест на голям човек да се държи като дете. Ако с БСП си имат нещо, аз не искам да съм част от тази работа. Като си истински мъж, застани като истински мъж. Ако има някаква грешка, признайте си я и продължете напред. Да говориш, че не ме познаваш, а два пъти да си ми рязал лентите, не е мъжка постъпка“, каза Шамара, цитиран от БГНЕС.


Той припомни, че през 2003 година премиерът е открил заедно с него дискотека във Велико Търново. След това заедно със Стефан Софиянски е прерязал лентата на друго заведение в София.


Оказва се,че шамаросващият рапър е имал партийни отношения с ГЕРБ и претендира да е помагал лично на Борисов.

Наистина много съм помагал на ГЕРБ и Борисов в самото начало“, каза още той и се обърна към премиера с думите: „Но в момента не ти не искаш, а аз не искам да съм в ГЕРБ“.

Ако по документи все още съм член на ГЕРБ, искам да ме изтриете. Вие сте се объркали. Не аз имам нужда да съм част от вашата партия, вие имате нужда от мен като гласоподавател. Искам в България хората да знаят, че ние не сме поданици, а вие не сте монарси. Ако някой трябва да се държи хулиганската, това трябва да съм аз като рапър, но вие като управляващи народа се дръжте добре с него“, заяви днес рапърът, изнасяйки публична лекция на Борисов.


И още една истина прозвуча от тази цапната уста:


„Всички хора, с които са се обградили, им казват само неща, които искат да чуят. Малко са се заблудили”.


Гневът на рапъра, който изобличи Борисов, беше предизвикан от следната вчерашна реакция на Борисов:


Нито знам кой е този рапър, нито го слушам. Нито от това, което ми прочетоха по телефона, че е песента, със сигурност няма и да го слушам. Със сигурност не искам тези хора да са в ГЕРБ и да поддържат ГЕРБ“.


В свое телевизионно участие тази сутрин рапърът се подигра на невежеството на обвиняващите го в престъпление заради песента му „Бяло, зелено и червено”. Заедно с друг рапър, привикан като свидетел по обвинението за оскверняване на българското знаме, Шамара изброи Унгария, Италия и Мексико като държави, чието знаме съдържа тези три цвята. 


И си помислих: дали Борисов, когото съм хващал да не знае, че Кипър не членува в НАТО, че България не е обявявала война на СССР, а е обратното, и дори обърка поредността на цветовете на българското знаме онзи ден ( което се чу в новините на БНТ) би могъл да направи подобна аналогия, както един „прост” рапър, към когото той демонстрира надменност?


Репченето е специалитет на рапа и надменният Борисов сам се набута между шамарите, състезавайки се в дисциплина, в която се смяташе за шампион по право. Той е свикнал с политическата чалга и с кючеците на слугинския манталитет на обкръжението си. Объркал е този път музиката.


Тепърва ще открива неприятната истина, че не винаги и не всички ще му играят по свирката, дори и на някакъв етап да са били прикоткани от него.


В бръщолевицата на боко-тиквата по случая със Шамара, без да ще се издаде и че одобрява присъдата над руските правозащитнички от "Пуси Раъйт" и демонстративно обръща гръб на демокрацията и Свободата!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanika
Категория: Политика
Прочетен: 186191
Постинги: 119
Коментари: 13
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031