Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2014 11:30 - Вицове VII
Автор: tanika Категория: Политика   
Прочетен: 1276 Коментари: 0 Гласове:
1



В Крим вече ще има два тв-канала:
по единия ще дават Путин, а по другия - въоръжен мъж без опознавателни знаци ще пита: КОЙ НЕ ГЛЕДА ПЪРВИ КАНАЛ?

                                                    * * * 

В Крим влиза местен жител в магазина и се обръща към продавача:

– Дайте ми един килограм агнешко.
- Нямаме!
- Дайте ми поне малко свинско.
- Свърши се!
- Дайте ми, каквото имате.
- Нищо нямаме, не виждате ли, че рафтовете са празни?
Гражданинът казал най-учтиво "Благодаря" и си тръгнал.
Продавачът се обърнал към помощника си:
- Разбран човек се оказа!
А помощникът му отговорил:
- Ама докога ще помнят какво продавахме преди анексията?

                                                                         * * * 

 В паспортния отдел на Крим се промъкнала една овца и се обърнала към служителката със следната молба:
- Дайте ми руски паспорт!
- Добре, няма проблем, дай 200 долара и - готово! Но я ми кажи честно, не ти ли е добре да си останеш, каквато беше досега?
- Беше ми добре, но след като руснаците ми отнесоха вълната, млякото и агънцата сега и аз реших да ги последвам!

                                                       * * *

 


Тагове:   вицове,   путин,   крим,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanika
Категория: Политика
Прочетен: 186154
Постинги: 119
Коментари: 13
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031