Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2014 13:41 - Вицове XII
Автор: tanika Категория: Политика   
Прочетен: 1421 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2014 14:41


В милиционерския участък в Крим тези дни:
- Сигурен ли сте, че това е лицето, откраднало колата Ви, ограбило дома Ви и изнасилило жена Ви?
- Да си призная, бях сигурен, преди горили без опознавателни знаци да ме пребият от бой и да ми кажат, руснаци никога не могат да бъдат крадци и изнасилвачи... Сега се съмнявам изобщо дали съм имал кола, покъщнина, а жена ми дали и преди не е била непочтена!


                                                          * * * 

 Един местен жител от полуостров Крим пита патрулиращ по улицата въоръжен до зъби мъж, с маска и без опознавателни знаци:
- Прощавайте, дали ще имам право...
- Разбира се, че ще имате право! - прекъснал го сърдито мъжът.
- Ама Вие не ме изслушахте. Аз искам да Ви попитам имам ли право да...
- Нали казах вече - да! - отново, но още по-троснато отвърнала горилата.
- Е добре, тогава мога ли...
– Аааа, това вече не може!

                                             * * *

На гишето на паспортния отдел в Крим:
- Моля Ви се, - обажда се плахо гражданин, - вече два часа вися за руски паспорт, дори двеста долара събрах за таксата. Искам да съм изряден гражданин!
- Ами аз?! - крещи от вътре въоръженият мъж без опознавателни знаци, -  Какво да кажа?! Нима не вися тук цели осем часа зад гишето! Защо чакаш? Паспорт няма да получиш, докато не те проверят от КГБ до десето коляно, а може и изобщо да не получиш! Махай се оттук! 




Тагове:   вицове,   Путин,   крим,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanika
Категория: Политика
Прочетен: 187441
Постинги: 119
Коментари: 13
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930